Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Εις την Πόλιν...

Ανυπομονούμε όλοι να πάμε στην Κωνσταντινούπολη γιατί θέλουμε να δούμε από κοντά την Αγια-Σοφιά, και τα βυζαντινά μνημεία που υπάρχουν από την εποχή της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι όλοι μας, γιατί δεν θα μας ξαναδοθεί αυτή η ευκαιρία...

     Πρώτη φορά στην ζωή μου είμαι τόσο ενθουσιασμένη για μια εκδρομή και έχω τόση αγωνία. Η Κωνσταντινούπολη είναι μια από τις ωραιότερες πρωτεύουσες στον κόσμο. Τα έντονα αρώματα καθώς και τα πολλά χρώματα την κάνουν ξεχωριστή. Θα την επισκεφθούμε στα πλαίσια του προγράμματος “Comenius”. Θα είναι μαζί μας και άλλα παιδία άλλων χωρών της Ισπανίας και της Πολωνίας. Θα περάσουμε τέλεια, ανυπομονώ. Τουρκία σου ερχόμαστε!...

Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα πάω μαζί με τους συμμαθητές μου και τους δασκάλους μας στην Κωνσταντινούπολη, γιατί θα δούμε πολλά πράγματα και θα πάμε σε ωραία μέρη...

Σε πολύ λίγες μέρες θα πάμε στην Τουρκία και είμαστε όλοι πολύ χαρούμενοι, γιατί θα δούμε πάρα πολλά πράγματα. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι γιατί θα πάμε στο εξωτερικό που δεν έχουμε ξαναπάει...


Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου