Από τη σχολική χρονιά 2011 - 2012 το σχολείο μας δραστηριοποιείται
στο πεδίο της διοργάνωσης ευρωπαϊκών προγραμμάτων eTwinning, κάνοντας πράξη την
αλληλεπίδραση, τη συμμετοχικότητα, την ενεργητική μάθηση και την ουσιαστική
συνεργασία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών από ποικίλα πολιτιστικά -
εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στο "ανοιχτό σχολείο" και στη συμμετοχική
και συλλογική εκπαίδευση, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Όλα αυτά
τα χρόνια το σχολείο Escola Rosa Oriol Ισπανίας είναι ο πολύτιμος συνεργάτης μας με τον οποίο
συνδιοργανώσαμε
τα περισσότερα έργα. Παρακάτω αναφέρονται τα σημαντικότερα από τα έργα:
"Pen - Friends" (Φίλοι δι' αλληλογραφίας) (σχολική χρονιά 2011-2012)
 |
Το λογότυπο του έργου προέκυψε μέσα από ένα διαγωνισμό μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων... κατά τον οποίο παμψηφεί επιλέχθηκε η δική μας δημιουργία!
Το πρόγραμμα αυτό ήταν το πρώτο μας εγχείρημα μας, τα πρώτα
μας βήματα, στην εξ ολοκλήρου διοργάνωση ενός ευρωπαϊκού προγράμματος
eTwinning. Μέσα από αυτό δημιουργήσαμε ισχυρούς δεσμούς φιλίας και συνεργασίας
με το Ισπανικό σχολείο, οι οποίοι μας συνόδευσαν και στα επόμενα ευρωπαϊκά
προγράμματα. Κατά τη διάρκεια το έργου οι μαθητές όλων των σχολείων
συνεργάστηκαν και συνδημιούργησαν ένα θεματικό λεξικό της φιλίας και της
επικοινωνίας στο οποίο η κάθε λέξη μεταφράζεται σε πέντε γλώσσες, Ελληνικά,
Ισπανικά, Πολωνικά, Τουρκικά, Αγγλικά. Κάθε σχολείο ανέλαβε ένα διαφορετικό
θέμα, πρότεινε κάποιες λέξεις και συνεργάστηκε με τα υπόλοιπα σχολεία για να
τις μεταφράσεις σωστά στην εκάστοτε γλώσσα.
|
Read more publications at Calaméo
"The Young Time
- Travelers of History" (Οι Μικροί Χρονοταξιδιώτες της Ιστορίας) (σχολικές
χρονιές 2012 - 2013, 2013 - 2014)
.jpg)
Ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα τοπικής ιστορίας, ένα πρόγραμμα που
διήρκησε δύο σχολικά έτη, ένα πρόγραμμα στο οποίο συμμετείχαν πολλές χώρες,
μεταξύ των άλλων και το Επίσημο Ελληνικό Σχολείο του Λονδίνου, ένα πρόγραμμα
στο οποίο συνεργαστήκαμε πολλά ελληνικά σχολεία της περιφέρειάς μας με την
αμέριστη βοήθεια και συμπαράσταση της τότε Σχολικής Συμβούλου, κα. Καρτσιώτου
Θωμαΐδα, η οποία αποτέλεσε το συνδετικό κρίκο των ελληνικών σχολείων και
μοιράστηκε μαζί μας τις πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες της πάνω στο
αντικείμενο, ένα πρόγραμμα που τιμήθηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για
την ποιότητα της συνεργασίας και του είδους των εργασιών... Τον πρώτο χρόνο
ασχοληθήκαμε με την ιστορία του κάθε τόπου και το δεύτερο χρόνο με την ιστορία
των σχολείων. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
(για περισσότερες
πληροφορίες και υλικό επισκεφτείτε την ετικέτα του blog "eTwinning")
1ος χρόνος:
Το παρακάτω βίντεο
παρουσιάζει συνοπτικά τις δράσεις του 1ου χρόνου, κατά τον οποίο εφαρμόστηκαν
ποικίλα ερευνητικά εργαλεία και πληθώρα διδακτικών τεχνικών καλλιέργειας
δημιουργικής σκέψης (όπως τα καπέλα σκέψης "De Bono", το παιχνίδι ρόλων
κτλ.), παρέχοντας τη δυνατότητα στους μαθητές να μετατραπούν σε μικρούς "ιστορικούς - ερευνητές" και "δημοσιογράφους", καλλιεργώντας έτσι τον ψηφιακό και ιστορικό τους εγγραμματισμό (ιστορική γνώση και ιστορική συνείδηση), την κριτική και δημιουργική τους σκέψη, καθώς και πλήθος άλλων δεξιοτήτων. Μερικά από τα αποτελέσματα του
πρώτου χρόνου ήταν ένα ευρωπαϊκό διαδικτυακό βιβλίο τοπικής ιστορίας που
παρουσιάζει την ιστορία της περιοχής του κάθε σχολείου και μία συνεργατική
μυθοπλαστική ιστορία η οποία αναδεικνύει ιστορικά στοιχεία της κάθε περιοχής.
Για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με την πορεία και τις επιμέρους δράσεις
του, επισκεφτείτε το Blog που
δημιουργήθηκε από το σχολείο μας αποκλειστικά για τις ανάγκες του συγκεκριμένου
προγράμματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε στην εκδήλωση που έγινε την
Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013 στην εκδήλωση που έγινε στα πλαίσια του εορτασμού
των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της επαρχίας Νέστου και στην οποία
συμμετείχαν πέντε Δημοτικά Σχολεία του δήμου Νέστου, τα οποία παρουσίασαν τα
προγράμματα τοπικής ιστορίας που υλοποίησαν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους
2012-2013.
2ος χρόνος:
Το θέμα του δεύτερου χρόνου του προγράμματος ήταν "Η ιστορία του
σχολείου μου". Αφορμή αποτέλεσε το υλικό με την ιστορία του σχολείου
τους που μας είχαν στείλει ως αναμνηστικό δώρο οι Ισπανοί εταίροι μας στο τέλος
του πρώτου χρόνου. Οι δράσεις ήταν πολλές και ιδιαίτερα απαιτητικές.
Οι μαθητές έπρεπε να συνεργαστούν άλλοτε σε επίπεδο σχολείου,
άλλοτε σε μεικτές ομάδες (η κάθε ομάδα αποτελούνταν από μαθητές από όλα τα
εταιρικά σχολεία) και άλλοτε όλοι οι συνεργάτες έπρεπε να λειτουργήσουν ως μία
ομάδα, δημιουργώντας ένα κοινό επιτραπέζιο παιχνίδι ιστορίας, το
οποίο και έπαιξαν οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα μαθητές σε πραγματικό χρόνο
κατά την τελευταία τηλεδιάσκεψη όλων των εταίρων.
Μέσω του προγράμματος
δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστούμε με ένα ακόμη σχολείο της περιοχής μας, να
δημιουργηθούν δεσμοί φιλίας και συνεργασίας του σχολείου μας
με το Επίσημο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο του Λονδίνου και να εδραιωθεί ακόμη
περισσότερο η τρίχρονη πλέον συνεργασία μας με το ισπανικό σχολείο. Αναλυτικότερες
πληροφορίες σχετικά με το δεύτερο χρόνο του προγράμματος υπάρχουν στην
παρουσίαση και στο βίντεο που ακολουθούν, ενώ πατώντας εδώ μπορείτε να επισκεφτείτε τον
ιστότοπο του προγράμματός μας στην πλατφόρμα του eTwinning και να μάθετε ακόμα
περισσότερα.
Despoina Kapsali's Slidely by
Slidely Slideshow
" The Young
Time - Travelers of History in the Land of Myths" (Οι Μικροί
Χρονοταξιδιώτες της Ιστορίας στη Χώρα των Μύθων και των Παραμυθιών) (σχολική
χρονιά 2014 - 2015)
Το ευρωπαϊκό αυτό πρόγραμμα αποτελεί ουσιαστικά συνέχεια του προηγούμενου με επέκταση στα πεδία της μυθολογίας και της λαογραφίας των ευρωπαϊκών χωρών. Σ' αυτό το έργο συνεργάστηκαν οι μαθητές της Ε΄ και της Στ΄ τάξης του σχολείου μας με μαθητές από την Ισπανία, την Πολωνία, τη Ρουμανία και την Ελλάδα. Οι μαθητές όλων των σχολείων, συνεργαζόμενοι σε τέσσερις, διακρατικές, μεικτές ομάδες εργασίας, προσέγγισαν με παιγνιώδη και δημιουργικό τρόπο τα ιδιαίτερα λαογραφικά χαρακτηριστικά της κάθε χώρας, εντόπισαν κοινά, αλλά και διαφορετικά, στοιχεία στην πολιτισμική κληρονομιά των λαών της Ευρώπης, καλλιεργώντας την πολιτιστική τους συνείδηση παράλληλα με την ανάδειξη της αξίας της διαφορετικότητας του κάθε λαού. Το έργο τιμήθηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας στην Ελλάδα, στην Ισπανία και στην Πολωνία, αλλά και με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.
“The school of our
dreams” (To σχολείο των ονείρων μας) (σχολική χρονιά 2014 – 2015)
Στο συγκεκριμένο eTwinning πρόγραμμα συνεργαστήκαμε με το
σχολείο Ecole Primaire Pablo Picasso της Γαλλίας και πειραματιστήκαμε στη χρήση
εκπαιδευτικών διδακτικών πρακτικών καλλιέργειας δημιουργικής σκέψης, όπως η
γραπτός καταιγισμός ιδεών, η αντίστροφη ιδεοθύελλα, η εννοιολογική χαρτογράφηση
κτλ. Καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου οι μαθητές συνεργαζόμενοι σε διακρατικές
ομάδες χρησιμοποίησαν τις εν λόγω τεχνικές για να προσεγγίσουν και να αποδώσουν
με εναλλακτικό τρόπο το θέμα του. Τέλος το γαλλικό σχολείο μας ζήτησε να
συμμετέχουμε, καταθέτοντας τις δικές μας απόψεις, στο πρόγραμμά σχολικών
δραστηριοτήτων του: «Διαμορφώνω την αυλή του σχολείου μου», όπου οι μαθητές
συνεργαζόμενοι σε ομάδες διαμορφώνουν στρατηγικές δράσεις εξωραϊσμού της
σχολικής τους αυλής. Ήταν μία πολύ καλή ευκαιρία για εμάς να γνωρίσουμε τον
τρόπο εργασίας ενός ευρωπαϊκού σχολείου μιας άλλης χώρας όσον αφορά τέτοιου
είδους δράσεις.
"The Young Time - Travelers... in space!" (Οι Μικροί Χρονοταξιδιώτες... στο διάστημα!) (σχολική χρονιά 2016 - 2017)

Για άλλη μία χρονιά οι «Μικροί
Χρονοταξιδιώτες» συνέχισαν το ταξίδι τους… αυτή τη φορά στο διάστημα! Αφορμή
για την επιλογή του θέματος ήταν το διαδικτυακό σεμινάριο «Teaching with Space
and Astronomy in your Classroom» που παρακολούθησαν οι εκαπιδευτικοί του
σχολείου μας, κα. Καψάλη Δέσποινα (Συντονίστρια) και η κα. Κυριακίδου Ελένη, μαζί με την
εκπαιδευτικό του αδελφοποιημένου ισπανικού σχολείου Escola Rosa Oriol. Σ’ αυτό
το ταξίδι των μαθητών της Ε΄ και Στ΄ τάξης του σχολείου μας τους συντρόφευσαν
οι συμμαθητές τους από τα αδελφοποιημένα σχολεία της Ισπανίας, της Πολωνίας (SZKOŁA
PODSTAWOWA IM. FRYDERYKA CHOPINA) και της Ουκρανίας (Kyiv Specialized school
№244), αλλά και το 7ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων, με το οποίο συνεργαστήκαμε
για πρώτη φορά. Το έργο αξιοποίησε τη δημιουργική σκέψη των μαθητών, ένταξε τα
διδακτικά αντικείμενα των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Γεωγραφίας, της Γλώσσας,
των Αγγλικών, των Εικαστικών σε ένα καινοτόμο, διαθεματικό πλαίσιο, κάνοντας συγχρόνως τη
γνώση πιο ελκυστική και πιο ουσιαστική. Οι μαθητές όλων των σχολείων χωρίστηκαν σε δύο
διακρατικές ομάδες εργασίας τους «γήινους» και τους «εξωγήινους» και
συνεργάστηκαν για να οργανώσουν μη επανδρωμένες αποστολές για την εξερεύνηση
του διαστήματος… έφτιαξαν πυραύλους - χρονομηχανές από φαγώσιμα και μη φαγώσιμα
υλικά… δοκίμασαν τρόπους για να εκτοξεύσουν τους πυραύλους τους… έφτιαξαν
διάφορες συσκευές και αυτοκινούμενα ρομπτότ για να συλλέξουν πληροφορίες από τη
διαστημική αποστολή… έγραψαν γράμματα και έφτιαξαν
διάφορες κατασκευές ως δείγματα του πολιτισμού τους για να αποσταλθούν στο
διάστημα… έφτιαξαν έναν εξωγήινο πλανήτη… τους πολιτισμούς τους… τη
γλώσσα επικοινωνίας τους… συνομίλησαν μέσω τηλεδιασκέψεων… έστησαν ένα διαδικτυακό
«πάρτι εξωγήινων»… τραγούδησαν… είπαν ποιήματα… μελέτησαν τους αστερισμούς… έμαθαν να βρίσκουν τον προσανατολισμό τους
με βάση τον Πολικό Αστέρα και έφτιαξαν τον «Τετράντα» του Ιππάρχου (αρχαίο αστρονομικο όργανο) για να
υπολογίζουν με βάση τον Πολικό Αστέρα το γεωγραφικό τους πλάτος… συμμετείχαν
στο παγκόσμιο πείραμα του Ερατοσθένη και υπολόγισαν με ένα ραβδί την περίμετρο
και την ακτίνα της Γης… έφτιαξαν
από κοινού με τη βοήθεια του ταχυδρομείου κούκλες εξωγήινους που ταξίδεψαν σε
όλες τις χώρες... Ήταν πραγματικά μοναδική εμπειρία τόσο για τους μαθητές
όσο και για τους εκπαιδευτικούς! Το
έργο τιμήθηκε με την Εθνικήκαι την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας στην Ελλάδα, στην Πολωνία και στην Ουκρανία.Όλες τις εργασίες που εκπονήθηκαν κατά τη
διάρκεια του προγράμματος μπορείτε να τις βρείτε στον ιστότοπο του προγράμματος,
πατώντας εδώ. Ακολουθεί ένα βίντεο που περιγράφει συνοπτικά τον τρόπο εργασίας.
Ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα: Travelling Around
Europe – Young Time Travellers No 5 (Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη – Οι Μικροί
Χρονοταξιδιώτες Νο 5) (σχολική χρονιά 2017 – 2018)


Για τη σχολική χρονιά 2017 – 2018 η εκπαιδευτικός της Στ΄
τάξης κα. Καψάλη Δέσποινα (Συντονίστρια) συνδιοργάνωσε με την κα. Carol Barriuso, εκπαιδευτικό του αδελφοποιημένου
ισπανικού σχολείου Escola Rosa Oriol (7ος χρόνος συνεργασίας) το
πρόγραμμα «Travelling Around Europe – Young Time Travellers No 5» (Ταξιδεύοντας
στην Ευρώπη – Οι Μικροί Χρονοταξιδιώτες Νο 5). Στο πρόγραμμα συμμετείχαν επίσης
ο Δ/ντής του σχολείου κ. Σμάλης Αθανάσιος, η εκπαιδευτικός Μουσικής κα.
Κωνσταντία Σπυριάδου και η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής κα. Αικατερίνη Κανάκη. Όσον
αφορά τα άλλα σχολεία συνεργασίας, στο πρόγραμμα συμμετείχε εξίσου το σχολείο
της Πολωνίας με το οποίο συνεργαζόμαστε για 4η χρονιά, το σχολείο
της Ουκρανίας με το οποίο συνεργαζόμαστε για 3η συνεχή χρονιά και
ένα γυμνάσιο της Ιταλίας. Από το σχολείο μας στο έργο συμμετείχε η Στ΄ τάξη του
σχολείου και οι Στόχος του έργου ήταν η
διαθεματική προσέγγιση της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από με την
ενεργό συμμετοχή-συνεργασία των μαθητών (όλες οι δραστηριότητες επιλέχθηκαν,
παρουσιάστηκαν, υλοποιήθηκαν από μαθητές). Για τη σχολική χρονιά 2017 – 2018 το
σχολείο μας συνδιοργάνωσε με το ισπανικό σχολείο Escola Rosa Oriol (7ος
χρόνος συνεργασίας) το πρόγραμμα «Travelling Around Europe – Young Time
Travellers No 5» (Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη – Οι Μικροί Χρονοταξιδιώτες Νο 5).
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν επίσης το σχολείο της Πολωνίας με το οποίο συνεργαζόμαστε
για 4η χρονιά, το σχολείο της Ουκρανίας με το οποίο συνεργαζόμαστε
για 3η συνεχή χρονιά και ένα γυμνάσιο της Ιταλίας. Στόχος του έργου
ήταν η διαθεματική προσέγγιση της ευρωπαϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από
με την ενεργό συμμετοχή-συνεργασία των μαθητών (όλες οι δραστηριότητες
επιλέχθηκαν, παρουσιάστηκαν, υλοποιήθηκαν από μαθητές). Το
έργο τιμήθηκε με την Εθνική και την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δράσεις του έργου μπορείτε να βρείτε στην παρακάτω διέυθυνση:
https://twinspace.etwinning.net/49769/home
Ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα: Myths and Legends (σχολική χρονιά 2018 – 2019)
Στο πρόγραμμα συνεργάστηκε η Δ΄ τάξη του σχολείου μας με το Radnor Primary School του Cardiff της Ουαλίας (Ηνωμένο Βασίλεια). Ο στόχος του προγράμματος ήταν μαθητές και εκπαιδευτικοί να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν πολιτισμικά στοιχεία σχετικά με τη λαογραφία των δύο χωρών (μύθοι και θρύλοι). Για την εκπόνηση του έργου συνεργάστηκαν από το σχολείο μας η δασκάλα της τάξης κα. Σκανδάλη, η εκπ/κός Αγγλικής Γλώσσας κα. Ιωαννίδου, ο εκπ/κός Πληροφορικής κ. Τσιλτσίδης., η δασκάλα κα. Μυλωνά και η συντονίστρια του έργου κα. Καψάλη (Συντονίστρια).
Ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα: Our eTwinstories (σχολική χρονιά 2018 – 2019)
Στο εν λόγω πρόγραμμα συνεργάστηκε η Στ΄ τάξη του σχολείου μας με τα αδελφοποιημένα σχολεία Escola Rosa Oriol της Βαρκελώνης και Istituto Comprensivo Catanzaro Sud- Scuola Secondaria di Primo Grado "G.Casalinuovo" της Ιταλίας, με τα οποία συνεργαζόμαστε εδώ και αρκετά χρόνια. Ο στόχος του προγράμματος ήταν μαθητές και εκπαιδευτικοί να συνεργαστούν σε διακρατικές ομάδες εργασίας με διακριτούς ρόλους και να παράξουν ταινίες σχετικές με τη σχολική ζωή των μαθητών στις τρεις χώρες συνεργασίας. Για την εκπόνηση του έργου συνεργάστηκαν από το σχολείο μας η δασκάλα της τάξης κα. Καψάλη (Συντονίστρια), η εκπ/κός Αγγλικής Γλώσσας κα. Κουμπίδου και ο εκπ/κός Πληροφορικής κ. Τσιλτσίδης.
Ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα: Pâris in Paris (σχολική
χρονιά 2019 – 2020)
Η Ε΄ τάξη του σχολείου
μας και οι εκπαιδευτικοί κα. Καψάλη Δέσποινα (Συντονίστρια), κα. Κυριακίδου
Ελένη (εκπ/κός Ε΄ τάξης) συνεργάστηκαν με το σχολείο SAINT ETIENNE DU ROUVRAY
της Γαλλίας στο eTwinning πρόγραμμα “ Pâris
in Paris ” για το σχολικό
έτος 2019-2020. Ήταν ένα πρόγραμμα περεταίρω γνωριμίας των δύο σχολείων και των
δύο πολιτισμών με στόχο την εύρεση κοινών σημείων αναφοράς στους δύο
πολιτισμούς.
Ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα: REC: Renewable Energy
& Coding (σχολική χρονιά 2019 – 2020)
Η Ε΄ τάξη του σχολείου
μας και οι εκπαιδευτικοί κα. Καψάλη Δέσποινα (Συντονίστρια), κα. Κυριακίδου
Ελένη (εκπ/κός Ε΄ τάξης) και ο κ. Σμάλης Αθανάσιος (Δ/ντης) συνεργάστηκαν με το
σχολείο Społeczna Szkoła Podstawowa w Gzach της Πολωνίας στο eTwinning πρόγραμμα
“REC: Renewable Energy & Coding” για το σχολικό έτος 2019-2020. Ήταν ένα
πρόγραμμα ρομποτικής και προγραμματισμού από το οποίο το σχολείο μας αποκόμισε
ένα ακόμη κιτ ρομποτικής.
Ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα: the P.A.T.H. - Project of
Art & Teaching History (σχολική χρονιά 2020 – 2021)
Η Στ΄ τάξη του σχολείου
μας και οι εκπαιδευτικοί κα. Καψάλη Δέσποινα (Συντονίστρια) και ο κ. Σμάλης
Αθανάσιος (Δ/ντης) συνεργάστηκαν με το σχολείο SAINT ETIENNE DU ROUVRAY της
Γαλλίας στο eTwinning πρόγραμμα “ the P.A.T.H.
- Project of Art
& Teaching History ” για το σχολικό
έτος 2020-2021. Ήταν ένα πρόγραμμα καλλιέργειας ιστορικού, οπτικού,
διαπολιτισμικού γραμματισμού και κριτικής σκέψης με την εφαρμογή της Μετασχηματίζουσας
Μάθησης του Perkins. Με σημείο αναφοράς τον ζωγράφο Ευγένιο Ντελακρουά
μελετήθηκαν πίνακες που αναφέρονται στην Ελληνική και τη Γαλλική Επανάσταση.
Ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα: "CHILDREN VOICES &
DIVERSE CHILDHOODS" (σχολική χρονιά 2021 – 2022)
Η Α΄, η Β΄ και η Ε΄ τάξη
του σχολείου μας και οι εκπαιδευτικοί κα. Καψάλη Δέσποινα (Δ/ντρια- Συντονίστρια), κα. Σκλανδάλη
Σωτηρία (εκπ/κός της Α΄ τάξης) και η κα. Αντεδάκη Ευαγγελία (εκπ/κός της Β΄
τάξης) και ο κ. Λεπίδας Γεώργιος (εκπ/κός της Ε΄ τάξης) συνεργάζονται με
σχολείο Детска градина "Осми март" της Βουλγαρίας, το 4ο
Νηπιαγωγείο Χρυσούπολης, το 2ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας, το 1ο Ημερήσιο
Γυμνάσιο Αττικής και το 1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΑΥΡΟΥ ''Χρίστος Τσολάκης''
Αττικής στο eTwinning πρόγραμμα “CHILDREN VOICES
& DIVERSE CHILDHOODS” για το σχολικό έτος 2021-2020. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα
προσέγγισης της παιδικής της διαφορετικότητας από την πρώτη σχολική ηλικία
μέχρι την ενηλικίωση, εμπνευσμένο από τα προγράμματα «Αφηγήσεις για την
παιδική ηλικία» και «DIVERSE
CHILDHOODS– PHOTO EXHIBITIOΝ» που εκπονεί η κα. Βαρβάρα Ρόζου στο τριτοβάθμιο
ίδρυμα όπου διδάσκει. Το εν λόγω project εκπονήθηκε στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης: "Ανοιχτό σχολείο" (άξονας 7) και στόχευε στη βιωματική ανταλλαγή καλών πρακτικών και τεχνογνωσίας από το σχολείο μας (ως eTinning School) στους υπόλοιπους εταίρους.

Ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα: «GRECO
– ΙΤΑΛΙΚΑ: 3D VERSION (σχολική χρονιά 2021 – 2022)
Η Ε΄
τάξη του σχολείου μας και οι εκπαιδευτικοί κα. Καψάλη Δέσποινα (Δ/ντρια-
Συντονίστρια), κ. Λεπίδας Γεώργιος (εκπ/κός της Ε΄ τάξης), κα. Ρεπάνη
Αναστασία (εκπ/κός ΤΠΕ) και η κα. Ευαγγελία Καρπούζη (εκπ/κός Αγγλικών)
συνεργάστηκαν με το ICS "V. Vivaldi" του Catanzaro της νότιας Ιταλίας
(συνεργάτης μας εδώ και χρόνια σε eTwinning έργα) στο πλαίσιο ενός eTwinning
διαθεματικού, διαπολιτισμικού, STEAM προγράμματος. Αφορμή αποτέλεσε η συμμετοχή του σχολείου μας στη
δράση «eTwinning- STEM 3.0» (κατόπιν έγκρισης αίτησης της Δ/ντριας κας Καψάλη
Δέσποινας), βάσει της οποίας το σχολείο μας απέκτησε ένα 3d εκτυπωτή με την
προϋπόθεση ανάπτυξης καλών πρακτικών παιδαγωγικής αξιοποίησης του στο πλαίσιο eTwinning έργων. Το εν λόγω project εκπονήθηκε στο
πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης: "Εγώ και εσύ μαζί" (άξονας 9).

kalo
ΑπάντησηΔιαγραφή