Δέκα βεργιές σε κάθε χέρι για όσους δεν ’ξέραν το μάθημα και για όσους έκαναν αταξίες. Τόσο φούσκωναν τα χέρια μας που έβγαζαν φουσκάλες. Εκδρομές πηγαίναμε σε άλλα χωριά (Χαϊδευτό, Πηγές, Χρυσοχώρι) με τα πόδια. Δε θέλαμε να πάμε, γιατί ήταν πολύ κουραστικό και μερικά παιδιά λιποθυμούσαν στο δρόμο του γυρισμού. Μαθαίναμε Ιχνογραφία, Καλλιγραφία, Ανάγνωση, Ορθογραφία, Θρησκευτικά, Ιστορία, Μουσική, Ωδική… Στον αυλόγυρο του σχολείου κάναμε κήπο με λαχανικά. Μαθαίναμε να τα φυτεύουμε και να τα καλλιεργούμε. Στο τέλος τα μοιραζόμασταν όλα τα παιδιά. Δυστυχώς όμως μετά το Πάσχα κάθε χρονιά έλλειπα συχνά από το σχολείο, γιατί πήγαινα με τον μπαμπά μου για τις αγροτικές δουλειές (την «τσάπα»), αφού δεν είχα αδέρφια αγόρια. Αυτά είναι σε γενικές γραμμές όσα θυμάμαι από εκείνα τα χρόνια.
- Αρχική σελίδα
- Το σχολείο μας
- Κανονισμός Λειτουργίας
- Εκπαιδευτικοί/ Υποδομές/ Εξοπλισμός
- Σύγχρονη Εξ' αποστάσεως εκπαίδευση
- Covid-19 – Οδηγίες
- Erasmus+
- eTwinning
- Comenius
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- Αναζητώντας τις ρίζες μας
- Η ιστορία του σχολείου μας
- Επικοινωνία
- Καλές Πρακτικές
- Νομοθεσία- Εγκύκλιοι
- ΣΧΕΔΙΑ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
- Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου Σχολικής Μονάδας
Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013
Αναμνήσεις - Χαραλάμπους Σταματία
Δέκα βεργιές σε κάθε χέρι για όσους δεν ’ξέραν το μάθημα και για όσους έκαναν αταξίες. Τόσο φούσκωναν τα χέρια μας που έβγαζαν φουσκάλες. Εκδρομές πηγαίναμε σε άλλα χωριά (Χαϊδευτό, Πηγές, Χρυσοχώρι) με τα πόδια. Δε θέλαμε να πάμε, γιατί ήταν πολύ κουραστικό και μερικά παιδιά λιποθυμούσαν στο δρόμο του γυρισμού. Μαθαίναμε Ιχνογραφία, Καλλιγραφία, Ανάγνωση, Ορθογραφία, Θρησκευτικά, Ιστορία, Μουσική, Ωδική… Στον αυλόγυρο του σχολείου κάναμε κήπο με λαχανικά. Μαθαίναμε να τα φυτεύουμε και να τα καλλιεργούμε. Στο τέλος τα μοιραζόμασταν όλα τα παιδιά. Δυστυχώς όμως μετά το Πάσχα κάθε χρονιά έλλειπα συχνά από το σχολείο, γιατί πήγαινα με τον μπαμπά μου για τις αγροτικές δουλειές (την «τσάπα»), αφού δεν είχα αδέρφια αγόρια. Αυτά είναι σε γενικές γραμμές όσα θυμάμαι από εκείνα τα χρόνια.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου