Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

eTwinning πρόγραμμα - "Οι Μικροί Χρονοταξιδιώτες της Ιστορίας" (2ος χρόνος)

Οι "Μικροί Χρονοταξιδιώτες της Ιστορίας" ολοκλήρωσαν το "ταξίδι" τους με το πέρας της σχολικής χρονιάς. Έχοντας στις αποσκευές τους διάθεση και μεράκι για δημιουργία (συν)ταξίδεψαν με τους Ευρωπαίους συμμαθητές τους μέσα στην ιστορία και στη γνώση, αποκομίζοντας πολύτιμες εμπειρίες.
Το θέμα του δεύτερου χρόνου του προγράμματος ήταν "Η ιστορία του σχολείου μου". Αφορμή αποτέλεσε το υλικό με την ιστορία του σχολείου τους που μας είχαν στείλει ως αναμνηστικό δώρο οι Ισπανοί εταίροι μας στο τέλος του πρώτου χρόνου. Οι δράσεις ήταν πολλές και ιδιαίτερα απαιτητικές. Οι μαθητές έπρεπε να συνεργαστούν άλλοτε σε επίπεδο σχολείου, άλλοτε σε μεικτές ομάδες (η κάθε ομάδα αποτελούνταν από μαθητές από όλα τα εταιρικά σχολεία) και άλλοτε όλοι οι συνεργάτες έπρεπε να λειτουργήσουν ως μία ομάδα, δημιουργώντας ένα κοινό επιτραπέζιο παιχνίδι ιστορίας, το οποίο και έπαιξαν οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα μαθητές σε πραγματικό χρόνο κατά την τελευταία τηλεδιάσκεψη όλων των εταίρων.
Μέσω του προγράμματος δόθηκε η ευκαιρία να συνεργαστούμε με ένα ακόμη σχολείο της περιοχής μας, να δημιουργηθούν δεσμοί φιλίας και συνεργασίας του σχολείου μας με το Επίσημο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο του Λονδίνου και να εδραιωθεί ακόμη περισσότερο η τρίχρονη πλέον συνεργασία μας με το ισπανικό σχολείο, κάνοντας έτσι πράξη για άλλη μία φορά την αλληλεπίδραση, τη συμμετοχικότητα, την ενεργητική μάθηση και την ουσιαστική συνεργασία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών από ποικίλα πολιτιστικά - εκπαιδευτικά περιβάλλοντα, συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στο "ανοιχτό σχολείο" και στη συμμετοχική και συλλογική εκπαίδευση σε ευρωπαϊκό επίπεδο. 

Αναλυτικότερες πληροφορίες σχετικά με το δεύτερο χρόνο του προγράμματος υπάρχουν στην παρουσίαση και στο βίντεο που ακολουθούν, ενώ πατώντας εδώ μπορείτε να επισκεφτείτε τον ιστότοπο του προγράμματός μας στην πλατφόρμα του eTwinning και να μάθετε ακόμα περισσότερα.
       
Despoina Kapsali's Slidely by Slidely Slideshow

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου